Dag 9 Las Vegas

28 juli 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Iedereen heeft vannacht goed geslapen  de kinderen lagen helemaal in coma vanochtend. Ze om 8:30u wakker gemaakt voor het ontbijt. Vandaag heerlijk gerelaxed bij het zwembad. Beetje series gekeken  boekje gelezen enz.

Tevens een wasjes gedraaid  deze niet in de droger durven doen, aangezien ik verhalen hoorde dat de drogers erg heet worden en Luc dan in een wel heel strak zwembroekje moet gaan zwemmen 😜

Rond 18:00u met de auto over 'The Strip' gereden, is toch een 'must do'. Op die manier hadden de kinderen meteen de mogelijkheid om een foto te maken van het Las Vegas sign aan het begin van the Strip! De andere signs die je overal zag waren toch niet de 'echte'. Dus aansluiten in de hele lange rij. Gelukkig hebben we de tijd!

Vanavond gingen we eten bij de Taco Bell, bestelling gedaan. Bij ophalen was deze niet helemaal compleet, dus ging even terug om de rest van de bestelling op te halen. We gingen eens goed kijken en bleek dat we de bestelling ook hadden meegepakt van de Amerikaan naast ons 😳Hij had inmiddels al weer nieuwe burrito's gekregen, dus toen zaten met 2 burrito's over... Besloten om deze te doneren aan de daklozen op straat. Een was net uit de prullenbak aan het zoeken naar eten. Hem de burrito gegeven en een andere dakloze die in een hoekje op straat zat.

Later naar Fremont experience gegaan in old town Las Vegas. Fantastisch, wat een ervaring!! Overal om je heen acts, optredens en dat onder een mega verlicht dak met lichtshow en muziek.  Nikki had daar ook afgesproken met haar vriendin Veronique die ook op dat moment in LV was.

Nu nog even naar 'the Strip' om nog een laatste keer daar rond te lopen willen daar nog een spectaculaire  waterfonteinenshow en vulkaanuitbarsting bekijken en dan morgen weer verder  naar het volgende hotel.