Hoi An dag 8 (zondag 15 juli)

15 juli 2018 - Hoi An Ancient Town, Vietnam

Vanochtend een beetje uitgeslapen, gelukkig voelt Nikki zich weer beter. Al is ze nu wel wat slapjes. Daarna gaan ontbijten we hadden een zeer uitgebreid ontbijt van dragonfruit tot passievruchten, mie, worstjes, croissant en friet...en nog vietnamees onbijt wat niet te definiëren is. Lekker ontbeten en Nikki heeft goed gegeten enhad weer flinke trek. Ze wilde nog een koffiebroodje pakken, maar toen ze deze uit de schaal wilde halen keek een gekko haar vanover het randje met zijn kraaloogjes aan, toen hoefde ze ineens niet meer😬
Daarna even gezwommen en gepould in het hotel. Daarna de fiets gepakt en naar het strand gefietst.. Gelukkig was het nu wel een mooi strand: goud geel zand palmbomen en vrij warm zeewater. Op de achtergrond een paar mooie eilanden.
Helaas hadden we geen zwemkleding aan en handdoeken bij, dus we hebben even pootje gebaad en zijn terug naar het hotel gefietst. Lunch gegeten:chocolade donuts en banaan.
En om de maag een beetje schoon te spoelen de dagelijkse portie cola.
Hierna weer gezwommen en geluierd bij het zwembad, het is namelijk wel erg warm...32 graden. Met die hoge luchtvochtigheid is het behoorlijk zweten. Na het zwemmen naar de oude stad van Hoi An. De kids hebben nog jurkje een tas gekocht en verder wat winkeltjes en marktkraampjes bezocht in een sprookjesachtige omgeving met mooie lampionnen verlichte bruggen. Opeens begon het heel hard te regenen en helaas geen paraplu bij 😬 Regen was heerlijk warm en de straten veranderden al snel in kleine rivieren. We waren nat tot op de onderbroek. Op de terugweg nog twee grote kakkerlakken en een grote rat gespot. Nikki schrok zich rot. Rond 22 uur waren we terug in het hotel en wilden de kinderen nog poulen helaas was de recreatie ruimte al gesloten. Even lekker gechilled op de kamer en Luc heeft finale WK gekeken op de kamer.

1. Marij:
    15 juli 2018
    Wat éen dame zo (nikki)
  2. Margo:
    15 juli 2018
    Idd Nikki gaaf die jurk!! En gezellige stad. Geniet lekker verder!
  3. Wendy:
    16 juli 2018
    een hond met nagellak...moet niet gekker worden. en al die gekko's brrrr. maar verder prachtige foto's hoor. gaaf!! hier in nederland ook erg warm. geen regen. vandaag gaan we de 33 graden halen. Zwembad staat op bij ons. gelukkig zit ik lekker op kantoor in de airco. heel veel plezier weer!!