Dag 27 reizen naar San Simeon

15 augustus 2022 - San Simeon S.p. Campground, California, Verenigde Staten

Vanmorgen alles weer ingepakt en uitgezocht wat we niet mee terugnemen naar Nederland aan kleding. Alles moet uiteindelijk toch in de handbagage passen en de kinderen hebben toch e.a  aan kleding geshopt.

Even gezwommen bij het hotel en voor de lunch nog even de doggiebag van de Panda Express opgewarmd. Net voor de middag op weg naar San Simeon, pfff dat verkeer in LA schiet echt niet op, zelfs op zondagochtend al file 😳 We doen is dus een stuk langer over dan gedacht. Onderweg passeren we nog een auto die in brand stond, flinke vlammen kwamen uit de motorkap.

De weg is op zich wel mooi, maar niet te vergelijken met wat we eerder gereden hebben in Nevada of Utah. Uiteindelijk in Morro Bay gestopt om te eten en Morro Rock te zien, wow die is echt mega groot en ziet er mysterieus uit. Daarna door naar San Simeon het is inmiddels flink afgekoeld en van een zwoele zomeravond is echt geen sprake mee. Hopelijk morgen toch wat warmer 🤞 Na inchecken bij het hotel nog even naar zee gelopen om de zonsondergang te zien, heel romantisch maar met wel 2 ijsklompjes 😂 de airco hebben we dus echt niet meer nodig.

Morgen naar de zeeolifanten, vandaag helaas niet meer van gekomen.

1. Resy:
    Hele mooie foto!
  2. Luc &Susan Stevens:
    15 augustus 2022
    Thx, credits zijn voor Luc! Erg vreemd zeewier lag er op het strand.
  3. Lex:
    15 augustus 2022
    Goed dat je dat erbij vermeld. Ik dacht even dat je was veranderd in een alien:)