'America here we come'

30 maart 2022 - Eindhoven Airport, Nederland

Na eigenlijk al een jaar van voorbereiden, dit ook mede door het feit dat we vorig jaar al deze reis wilden maken en toen eigenlijk al het een en ander hadden uitgezocht. Helaas kon deze reis niet door kon gaan door de reisbeperkingen vanwege de Corona pandemie.

Met nog een paar maanden voor vertrek, dalende besmettingcijfers en steeds minder maatregelen lijken we ons nu toch echt te kunnen verheugen op onze roadtrip door 'The Wild Wild West'.

Vliegtickets en huurauto zijn geboekt, evenals een reserveringen voor een aantal National Parcs en een bezoek aan Antelope Canyon.

Kleine beperking is het feit dat we geen grote koffers kunnen meenemen. Immers dit zou neerkomen op een extra bedrag van €600,- bovenop de prijs van de tickets. Dus dat wordt beperkt inpakken (voor onze fashionista's nog een hele opgave) met alleen handbagage, maar wel een goed excuus om in Amerika nog de nodige spulletjes te shoppen 😀

Nu nog even duimen, dat we tegen de tijd van vertrek geen negatieve testuitslag meer hoeven te overleggen en de mondkapjesplicht in het vliegtuig opgeheven wordt!