Laaste dagje Hanoi dag 28 (4 augustus )

4 augustus 2018 - Hanoi, Vietnam

Laatste dagje vandaag, eerst onze tijd genomen om uitgebreid te ontbijten en daarna de spullen in te pakken. Taxi naar het vliegveld hadden we gisteren al geregeld, deze komt ons om 19u vanavond ophalen bij het hotel.
De middag lekker rondgestruind door Hanoi en de kids laten voorzien van gelnagels💅😀
Ook nog naar de Dong Xuan markt geweest. Een gigamarkt waar ze van alles verkopen en een keuze niet normaal....
Vietnam afgesloten bij ons vaste restaurantje en daarna wachten op de taxi naar het vliegveld.....
Het zit erop 4 weken vol avonturen en belevenissen. Heel veel mooie dingen gezien en meegemaakt, ook schokkende en veel gekke dingen gezien, maar bovenal was het een fantastische ervaring om dit zo met de kinderen samen te doen. Wat een quality time zo met elkaar en het besef dat wij het zo getroffen hebben in Nederland. Maar wat zijn de mensen in Vietnam vriendelijk en dankbaar, ze zijn zo behulpzaam en staan voor je klaar ook al valt er niets voor ze te verdienen... en wat hebben sommige mensen het daar zwaar, zonder daar over te mopperen of te zeuren.
Wat een topland!!!!
Een hoop ervaringen rijker gaan we nu weer lekker terug naar ons koude (uhh in dit geval hete) kikkerlandje en wat zullen we lekker slapen in ons eigen bedje(zonder airco dat dan weer wel😀) en die frikandel speciaal die gaat er ook wel in. Om 9u 5 augustus zijn we als het goed is weer geland in Düsseldorf.
We hopen dat jullie een beetje hebben kunnen meegenieten van onze bijzondere reis!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl