Dag 22 Joshua Tree NP

10 augustus 2022 - Yucca Valley, California, Verenigde Staten

Vanmorgen rustig opgestaan en ontbeten bij het hotel, dit was namelijk  inclusief....euhhhmm ontbijt??? Muffins, maaltijdrepen, cereals en koffie, thee of sinaasappelsap...toch maar even onze eigen broodjes erbij gepakt. Uiteindelijk, zo toch een beetje een volwaardig ontbijt gehad.

Daarna door naar Joshua Tree NP,  hier hoorden we dat het zuidelijke deel gesloten was vanwege flash floods. Maakt niet uit, mooiste deel zit toch in het Noorden. Hier drie kleine, trails gelopen ( Hidden Valley, Jumbo Rock en Barker Dam trail). Wat een bijzonderlandschap, zag er eigenlijk uit als een soort grote botanische tuin met heel veel Joshua Trees en bijzondere grote rotsblokken.

Het was een beetje bewolkt, waardoor het gelukkig niet superheet was.

In de middag nog even gezwommen en de dames wilde nog even shoppen. 's Avonds nog teruggegaan naar Joshua Tree om daar te eten en de zonsondergang te zien. Zo mooi...die kleuren van de lucht!

Morgen gaan we naar Los Angeles en hebben we een paar dagen strand.

1. Carolinevanheijster@gmail. com:
    10 augustus 2022
    Wat een bijzondere bomen, die Joshua trees. Nog nooit gezien. En hey Nikki POWERGIRL, tilt zomaar even haar vader op, alsof het een veertje is. Op
    de sportschool aan powerlifting gedaan ? Of is er bij Joshua trees een soort situatie van gewichtsloosheid, zoals in de ruimte ?
  2. Margo:
    11 augustus 2022
    ...nou idd powergirl💪 precies wat ik wilde schrijven!! En prachtig daar ook😍
  3. Luc &Susan Stevens:
    11 augustus 2022
    Haha, is de omgekeerde wereld. Dochter tilt vader.
    Was inderdaad erg mooi daar.