Dag 14 Bryce via Capitol Reef naar Moab

2 augustus 2022 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend weer een beetje uitgeslapen en een eigen ontbijtje gegeten op het terras voor het huisje (deze keer geen ontbijt beschikbaar vanuit het motel) Daarna op weg naar Bryce Canyon NP voor nog een kleine wandeling. Jaja, zelfs Wall Street nog even meegepikt. Rond de middag vertrokken naar Moab. Ik had gelezen dat we het beste de weg konden kiezen via de 12 en 24, deze zou namelijk mooier zijn maar wel 45 minuten langer duren. Nou het was echt fantastisch.....het was ruim 5 uur autorijden maar het was een prachtige weg met steeds andere landschappen, zie foto's. Je waande je in de woestijn, toendra, steppe, Oostenrijkse bergen en bizarre rotsformaties, fluwelen bergen in de mooiste kleuren, maanlandschappen etc. Geprobeerd om het een beetje vast te leggen maar is eigenlijk niet te doen. Bij toeval reden we dus ook nog door Capitool Reef NP. Mijn stopwoordje gedurende de hele autorit waren "Oohh wat mooi", "Wil je even stoppen"...enz. De kinderen werden er niet goed van en vroegen zich af of ooit nog bij het hotel aan zouden komen 😀 Onderweg ook nog veel herten gezien. En ook Black Angus koeien die gewoon over de weg heen lopen ('open ranch' gebieden). Foto vastgelegd voor de Stevens familie 😂.

Niet alleen het landschap was variërend maar ook het weer, 2 kleine zand tornado's gezien waarvan er een over de weg heen kwam. Ik dacht dat ik op het recordknopje had geduwd, dus niet 😱. Helaas is dit dus niet op beeld. Verder nog regen, onweer en harde rukwinden gehad. Ook wegwerkzaamheden waar we achter een volgwagen door de werkzaamheden heen werden geleid.

Aangezien we eigenlijk al dagen bijna geen groenten hebben gegeten gegaan voor de salade bij Wendy's, heerlijk met aardbeien, amandelen en gegrilde kip. Nu ingecheckt bij het hotel bij een receptionist die zichzelf erg grappig vond, maar dat eigenlijk helemaal niet was. Hierdoor duurde het allemaal erg lang....

Nou dat was het weer voor vandaag!! Morgen gaan we naar Arches NP, hier hebben we een reservering voor 8u 's morgens dus dat is weer redelijk op tijd ons bedje uit.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Renate:
    Leuk verhaal weer!!
    Mooie foto’s en avonturen!!
    Sem vond het erg leuk jullie gisteren even gesproken te hebben!
    Oh ja, leuk die foto van de koeien.. had je niet hoeven doen 😂
    Geniet van jullie reis ❤️
  2. Margo:
    2 augustus 2022
    Haha nou die vele oooh en ahhh momentjes zien we zo mooi terug, idd wat prachtig en bijzonder!!😍 Die 1e foto is ook kei leuk!!🥰
  3. Brigitte Sparks:
    2 augustus 2022
    Super mooi allemaal. Leuk om jullie zo te volgen. Geweldige foto's. Fijne tijd nog
  4. Luc &Susan Stevens:
    6 augustus 2022
    Thx! Komt helemaal goed Brigitte.
  5. Leon:
    2 augustus 2022
    Copypaste voor ons: leuk vooruitzicht. Eerst nog effe van Vegas genieten....