Hanoi dag 21 (zaterdag 28 juli)

28 juli 2018 - Hanoi, Vietnam

In de ochtend vanuit een zeer regenachtig Cat Ba vertrokken met de bus naar Hanoi. Buysreis zou ongeveer 4 uur duren. Bus was weer zo'n retro bus compleet met mooie gordijntjes en draperieën. Gelukkig reed deze buschauffeur wel normaal. Bij de ferry in Cat Ba bleek dat we uit de bus moesten om te voet op de ferry te gaan en aan de overkant zou er een andere bus klaar staan om ons naar Hanoi te brengen. Het goot echter dus we moesten rennen naar de ferry. Op de ferry dachten we dat we droog konden staan we stonden dan wel onder een afdak maar het lekte aan alle kanten naar beneden, balen maar ja de kleding droogt wel weer.

In Hanoi naar hotel gegaan, mooi hotel en heerlijk bed en douche. 's Avonds naar binnenstad gegaan wat in het weekend is afgesloten voor gemotoriseerd verkeer. Er waren allemaal optredens en heleboel leuke winkeltjes. Luc ging maar op het stoepje buiten zitten.

Daarna naar de night market wederom veel leuke kraampjes met veel verschillende spulletjes. Beter als de markt in Turkije waar ze eigenlijk bij iedere kraam hetzelfde verkopen.
Rond 22:30u waren we weer terug in de hotelkamer.

Morgen gaan we meer de bezienswaardigheden bekijken van Hanoi en tour/busreis regelen naar Sapa.

1. Margo:
    30 juli 2018
    En wederom superrr leuk om jullie belevenissen te lezen en die foto's!!!! Prachtig daar!!!!! Ennuh.....jullie vinden slangen al schattig?!?!?! OMG ;(