Regen op Cat Ba dag 20 (vrijdag 27 juli)

27 juli 2018 - Cat Ba Town (cat Ba Island), Vietnam

In de ochtend gaan kijken naar de kamer in een ander hotel, deze was oké dus de spulletjes gepakt en verhuisd 100 meter verderop. Vanuit deze kamer hadden we een prachtig uitzicht op de haven en de zee.

De ochtend gebruikt om te bekijken hoe het reisplan er verder uit zou zien, het weer was toch regenachtig dus leek ons dat wel een prima tijdsbesteding.
Besloten om morgen naar Hanoi te gaan en van daar uit naar Sapa te gaan.

In de middag wilden we naar zee gaan. Hier op eiland heb je namelijk 3 kleine strandjes. Echter het weer bleef slecht het was dan wel droog maar het was zwaar bewolkt...

Bij zee zaten we lekker op ons handdoekje toen er ineens een hoge golf kwam volledig over ons en de handdoeken heen. Moet een komisch gezicht geweest zijn, want omstanders waren hard aan het lachen. Tot overmaat van ramp begon het ook nog eens te regenen...
Dit vroeg toch teveel van ons aanpassingsvermogen, dus boeltje gepakt en besloten om naar het stadje te lopen. Daar kwamen we een leuk barretje tegen die ook nog een zwembad had waar we gebruik van mochten maken. Zwemkleding was al aan dus hup het water in.
Ze waren zelfs ze lief om schone droge handdoeken klaar te leggen.

Hier twee uur gezeten en lekker gegeten en gezwommen. Daarna richting het hotel, ik had het voor het eerst koud in Vietnam, buiten de kou van airco's ....

s' Avonds nog gebruikt om ticket naar Hanoi te boeken en na eten hebben Nikki en ik nog een iced blend genomen (soort van slush puppie) met smaak caramel oreo kokos met slagroom zo lekker!!